Безкоштовний тренінг для учителів. Як навчити дітей думати і читати критично? Чому різноманітність у поглядах – це ресурс? Як поєднати розділені громади? Як брати учать у дискусіях і аргументувати свою позицію? Як розпізнати маніпуляцію? Як поводитись у конфлікті? Як перевірити достовірність інформації? Та багато іншого.
Адреса тренінгу: вул. Січових Стрільців, 52 д (колишня Артема), Інститут педагогіки НАПН України.
Реєструйтеся на тренінг за вказаним посиланням https://goo.gl/4uhlZg. Після підтвердження участі (реєстрації) навчальний заклад отримає офіційне запрошення від організаторів.
Освітній проект “Враховуй Різницю” (Поєднання розділених громад) стартував цього року у 10 областях України. У його рамках старшокласники близько 700 шкіл з вересня вивчатимуть новий предмет – курс за вибором “Кроки до порозуміння”. Курс отримав гриф МОН України і навіть почав викладатися у деяких школах. До викладання на спеціальних тренінгах вже підготовлено більше 750 вчителів. Заключний тренінг для охочих педагогів проведуть у Києві.
Основна мета проекту — дати учням і учителям інструменти для поєднання розділених громад. На спеціальних уроках «Кроки до порозуміння» діти навчатимуться медіаграмотності, того, як порозумітися в умовах конфлікту і поважати різницю у думках та поглядах, як сприймати інформацію критично і захищатися від маніпуляцій, а також формулювати та відстоювати власну позицію в обговореннях і дискусіях.
Контактна особа – координатор проекту Ігор Сущенко, 063 732 20 90, 044-228-86-77.
Переглянути зміст і структуру курсу “Кроки до порозуміння” для учнів 10 (11) класів — тут https://goo.gl/ntwt1S.
ЗМІСТ
КРОК ПЕРШИЙ. СПІЛКУЙСЯ!
Тема 1. Як спілкуватись ефективно
Тема 2. Як зрозуміти іншу людину і навчитись говорити «Ні!»
Тема 3. Як поводитись в конфліктній ситуації
КРОК ДРУГИЙ. ВРАХОВУЙ РІЗНОМАНІТНІСТЬ
Тема 4. Чому різноманітність – це ресурс
Тема 5. Як стереотипи впливають на наше життя
Тема 6. Як поєднати роз’єднані громади
КРОК ТРЕТІЙ. ОТРИМУЙ ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ
Тема 7. Чому варто бути поінформованою людиною
Тема 8. Як перевірити достовірність інформації, відрізняючи факти від думок
Тема 9. Як розпізнати маніпуляцію та захиститись від неї
КРОК ЧЕТВЕРТИЙ. ОБГОВОРЮЙ
Тема 10. Що таке аргументована позиція
Тема 11. Що таке дискусія та як взяти в ній участь
Тема 12. Як взяти участь у письмовій дискусії
Тема 13. Як читати у пошуках аргументів
Тема 14. Як знаходити згоду у обговоренні, не відмовляючись від власних переконань
Тема 15. Що таке дебати
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Як до нас добратися?
Проїзд від станції метро Лук’янівська, тролейбуси № 18, 16 до зупинки «Вулиця Полтавська».