Визначення цільової аудиторії, створення повідомлень та пошук каналів поширення — все це складові комунікаційної стратегії.
Олександр Аргат, стратег комунікаційного агентства Plusone розповість не лише як розробити таку стратегію, але й як визначати ефективність її втілення.
В програмі тренінгу:
❶ Поняття стратегії. Чим вона відрізняється від просто плану дій?
❷ Цільові аудиторії. Як зрозуміти до кого нам говорити?
❸ Ключові повідомлення. Що і як говорити?
❹ Канали комунікацій. Чи варто бути присутнім одразу скрізь?
❺ Показники ефективності. Як зрозуміти, що ми працюємо не марно?
Подія буде корисною для представників громадських організацій та соціального бізнесу, які прагнуть покращити комунікації в своїх структурах.
Участь у тренінгу безкоштовна, але вимагає попередньої реєстрації. Кількість місць на події обмежена, тому ми обиратимемо найкращі заявки.
Зареєструватись можна тут: https://probono.org.ua/plusonepbw