Чи часто у вас буває відчуття, що, у своєму прагненні діяти на користь громади, ви, як представник громадської ініціативи, організації, місцевої влади або бізнесу потрапляєте у петлю нерозуміння? Коли все мало б уже працювати та вирішуватись, проте, з якоїсь причини, вийти на наступний рівень розвитку не виходить?
Якщо ви хоч раз задавалися подібними питанням, тоді Вам просто необхідно відвідати дводенний тренінг* “Сталий стратегічний розвиток НДО та громад”, в рамках якого Ви:
– Дізнаєтесь що таке сталий розвиток та чому важливо стратегувати;
– Сформуєте цінності, місію та стратегію розвитку ваших ГО, бізнесу та громади в контексті синергії;
– Ознайомитеся з етикою та стандартами фандрейзингу;
– Дізнаєтесь як будувати сталі партнерства з представниками громадських організацій, бізнесом, місцевої влади та донорів на базі цінностей.
Спікери:
Світлана Олєйнікова, Спеціаліст з питань розвитку громад та створення бізнесу. Співвласник та Генеральний директор ТОВ Synergy Development Consulting; Співзасновник, член ради директорів ГО “Український фонд соціальних перетворень”. Голова правління ГО “Міжнародна агенція змін”. Ментор інкубатора для організацій громадянського суспільства #прокачайсвоюго; експерт конкурсу Diamond Challenge for High School Entrepreneurs від Університету штату Делавер; випускник програми Open World (USA), Tech Camp та CRDF (US Embassy).
Діна Волинець, Спеціаліст з питань стратегічного розвитку. Організаційний коуч та ментор. Співвласник та Директор з розвитку ТОВ Synergy Development Consulting. Співзасновник і Голова правління Центру управління розвитком “КАЙТ”. Автор методики і керівник інкубатора для громадських організацій #прокачайсвоюго
*Для участі необхідно зареєструватись на сайті sdconsulting.tilda.ws або зателефонувавши (097)599-13-15 (Анна)
Вартість участі:
950 грн. за 1 людину за 1 (на вибір) день
1800 грн. за 1 людину за 2 дні
1800 грн. за 2 людини за 1 (на вибір) день
3500 грн. за 2 людини за 2 дні
Для учасників із регіонів можлива організація проживання за вигідними цінами. Деталі уточнюйте.