Тренінг “Основи digital/цифрового маркетингу”

Початок: 21.09.2019 о 09:30
Закінчення: 21.09.2019 о 17:30
Адреса: вул. Покровська, 9/1, Суми, Сумська, 40000, Україна
Місце: Конгрес-центр СумДу
Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Суми
Телефон: 0504073354
E-mail: [email protected]

Завершено

4
Тренінг “Основи digital/цифрового маркетингу”

Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми запрошує до участі у тренінгу “Основи digital/цифрового маркетингу”, який відбудеться 21-22 вересня 2019 у Конгрес-центрі СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Покровська, 9/1.

До участі запрошуються власники, менеджери та спеціалісти мікро-, малого та середнього бізнесу, які цікавляться (займаються) питаннями просування власної продукції шляхом використання цифрових інструментів та мають лише початковий досвід у даній сфері.

Тренінг проводиться за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в межах ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

У результаті тренінгу слухачі отримають:

  • створену діджитал-маркетинг стратегію для свого бренду / продукту / послуги;
  • аналіз присутність свого бренду і конкурентів в мережі;
  • створену ієрархію бізнес, маркетингових та комунікаційних цілей і їх переклад в digital завдання;
  • уміння визначити цифрові канали і інструменти, потрібні для вирішення цілей;
  • розуміння основних digital каналів, платформ і механік;
  • знання основ процесу веб-розробки, вміння вибрати потрібні елементи для сайту, оцінити його працездатність і сучасність;
  • можливість оцінювати медіа-план на відповідність цілям і ефективність обраних моделей оплати;
  • розуміння основ платного і органічного пошукового маркетингу;
  • уміння оцінити канали за допомогою інструментів аналітики;
  • можливість поставити KPI відповідно до встановлених цілей і дозволяють оцінити успішність компанії;
  • розуміння, в який бік рухається digital, що обговорюють в Кремнієвій долині і що буде в тренді в Україні в найближчі пару років.

Тренер: Даша Шигаева (Dasha Shigaeva) LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/dasha-shigaeva/
Цифровий маркетолог із 15-річним досвідом роботи в інтернет-маркетингу. Планування та управління понад 300 інтегрованих цифрових маркетингових кампаній для таких брендів, як BOSCH, Johnson & Johnson, Imperial Tobacco, Danone, Carlsberg, UNICEF, Colgate Palmolive тощо. Дані проекти отримали 7 нагород Effie та багато творчих.

Вартість навчання складає 1500 гривень (включає в себе матеріали тренінгу, харчування (кава-перерви та обід).

Після проходження тренінгу учасники отримають сертифікати.

Попередня реєстрація обов’язкова за посиланням:
https://form.jotformeu.com/91963453324359

З організаційних питань звертатися:

[email protected]
(050) 247 02 04

https://www.fb.com/business.support.centre.sumy/
http://www.bisc.org.ua