Думаємо, ви погодитесь, що дуже часто хороші заходи, які мають класні цілі, не впроваджуються в життя через непрофесійний менеджмент. Брак ресурсів чи фінансування – це типові причини, якими обґрунтовують невдачі. Якщо розглядати сферу організації заходів у громадському секторі, то багато хто думає, що тут все складно, це тільки волонтерство, а заходи в цій сфері – це щось нудне, нецікаве. Такий перелік можна продовжувати.
Громадський сектор – особлива сфера з власною специфікою. Заходи та події дуже часто є головним інструментом здійснення діяльності громадських організацій, саме тому якість їхньої організації – головний чинник сталого розвитку ГО.
Мета тренінгу – навчитися створювати події, корисні для громади.
Цей тренінг буде корисним для громадських активістів, волонтерів, працівників держ. сектору, представників бізнесу, HR-менеджерів та маркетологів, які залучені у громадські проекти та займаються організацією заходів різного рівня.
Під час тренінгу ми розглянемо наступні питання:
- Види та типи заходів;
- Де шукати цікаві ідеї для драйвових та небанальних заходів;
- Рекомендації та можливі підходи щодо пошуку фінансування громадських проектів;
- Формування команди, розподіл обов’язків. Роль керівника проекту;
- Розподіл проекту на етапи, планування, визначення ключових дат та дедлайнів;
- Поетапна реалізація, здійснення функцію контролю та моніторингу;
- Аврали та форс-мажори. Як уникнути і що робити, якщо така ситуація виникла;
- Проведення заходу. Як не зіпсувати все, що було зроблено до цього.
- Дії після події. Правильне завершення.
Всі учасники тренінгу отримають сертифікат.
Викладач: Наталія Склярська (Natalia Sklyarska) – фахівець з подієвого маркетингу. Філолог за освітою (КНУ ім.Шевченка). Професійну діяльність в галузі почала з 1996 року. Працювала в агентствах Ogilvy&Mather, Нavas WW Ukraine, Cheil Communications. В 2006 – му заснувала власну компанію – агентство GEM. Активно займається проблематикою підвищення туристичної привабливості територій через подієвий маркетинг. Є автором ідеї та організатором культурних подій – «Тбілісоба на Андріївському узвозі», «Казкова зима на Подолі», «Фестиваль культури народів Подолу», “Арт в Катакомбах”, Київ Клезмер Фест 2018.
Умови участі
Обов’язкова умова участі у тренінгу – пройти навчання на дистанційних онлайн курсах «Соціальний капітал»: та «Сталий розвиток: нова філософія мислення». Навчання на курсах безкоштовне. Підтвердженням є сертифікати, які ви отримаєте після закінчення курсів.
Вартість участі у тренінгу «Event-менеджмент у громадському секторі» – добровільний внесок.
Кількість місць обмежена. Для участі у тренінгу пройдіть попередню реєстрацію на цій сторінці.