- Ваша організація планує працювати з донорськими організаціями?
- Хоче отримати грант на фінансування статутної діяльності?
- У Вас є питання щодо складення фінансової звітності донору?
Тоді, ми запрошуємо Вас на тренінг – практикум.
Кому буде цікавим тренінг: Керівникам організацій, керівникам проектів, співробітникам проектної команди, фінансовим менеджерам та бухгалтерам, а також всім хто планує співпрацю з партнерами та донорами.
Розділ А. Складаємо бюджет.
Процес формування бюджету проекту:
- Оплата праці персоналу
- Витрати на відрядження
- Витрати на оренду
- Витрати на відкриті заходи
- Закупівля основних засобів
- Інші проектні витрати
- Бюджетування, управління вартістю проекту
- Правила співпраці з партнерами
- Правила формування власного внеску
- Правила співпраці з субгарантерами
Розділ Б. Фінансове звітування
Первинний документообіг у фінансовій звітності по проектам
Питання, які потрібно узгоджувати в процесі виконання проекту
Внутрішній контроль фінансової звітності по проекту, узгодження проектних фінансових звітів з діяльністю НПО.
Узгодження бухгалтерського обліку з системами бюджетування організації, як, коли і що потрібно порівнювати.
Правила звітування перед донором:
- Як робити перерахунок валюти
- Які існують методи перерахунків валют
- Що робити, якщо бюджет в одній валюті, фінансування надійшло в іншій, а витрати в гривнях
- Які витрати губляться і де їх знайти
- Як проводити звірку з Донором
Чи можливо нарахувати резерви за рахунок донора
Що потрібно зробити до моменту аудиторської перевірки
Правила фінансового закриття і не тільки проекту
Реєcтрація за посиланням або за тел. 044 238 65 30, 050 631 27 40 або ел. поштою [email protected].