Відкрито реєстрацію на тренінг з соціальних медіа для громадянських журналістів. Захід пройде у центрі соціальних ініціатив Impact Hub Odessa 8-9 липня.
Для того, щоб вас читали, сьогодні не обов’язково мати сайт. ЗМІ втратили монополію на інформацію. Але замість селфі та котиків, ми поговоримо про те, як використовувати найпопулярніші соцмережі на повну у своїй медійній діяльності. Своїм досвідом з учасниками поділиться Віктор Пічугін, голова «Громадського ТБ Харків», журналіст «Накипело».
Кого ми шукаємо:
- медіа-активістів, які активно публікують авторський суспільно вагомий контент в соцмережах або на своєму ресурсі;
- блогерів;
- правозахисників і громадських активістів, які ведуть медійну діяльність з метою висвітлення важливих проблем;
- незалежних розслідувачів, які займаються розслідуваннями на локальному рівні;
- студентів з активною громадянською позицією, зацікавлених в отриманні навичок журналіста.
Під час тренінгу ви:
- дізнаєтеся особливості створення контенту для соцмереж;
- освоїте інструменти для live-трансляцій;
- навчитеся знімати відео для соцмереж та познайомитеся із алгоритмами його поширення.
Апліканти повинні не бути професійними журналістами. Обмежень щодо віку немає. Заявки приймаються з усієї України. Обов’язкова умова — наявність власного ноутбука та смартфону/ планшету під час навчальних сесій.
Відбір пройдуть всього 15 учасників!
Учасників з інших міст організатори забезпечують проживанням. Усім учасникам нададуть харчування під час тренінгу. Проїзд компенсують тільки в одну сторону. Організатор — Impact Hub Odessa в рамках Всеукраїнського проекту «Я — громадянський журналіст» за підтримки DW Akademie.
Необхідна реєстрація тут.
Останній день реєстрації — 27 червня включно.
Додаткові питання можна задати координаторці проекту в Одесі Марії Тимощук [email protected].