Одяг із колекції – це метафоричний камуфляж, що допомагає сучасній людині сховатись від діджиталу, камер слідкування і алгоритмів розпізнавання особистості. 13 вересня о 20:00 відбудеться онлайн-показ на соціальних платформах майстерні МАКАКА. Проект здійснюється за підтримки Українського Культурного Фонду.
Цифрова епоха дає сучасній людині безліч переваг й доступ до будь-якої інформації у будь-який момент будь-де. Та при цьому диктує свої умови, адже процес збору даних відбувається невпинно. Кожний пошуковий запис, лайк чи сказане слово – записується, аналізується й застосовується. Цифровий слід тепер розповідає про людину більше, ніж вона сама про себе знає. Це створює тиск, дискомфорт й відбирає відчуття приватності.
“Колекція “Міський камуфляж” актуалізує питання збереження приватності сучасної людини та створення комфортного середовища. Ми вважаємо, що одяг – це не просто набір тканин і швів, одяг – це творчість, мистецтво, майстерність. Одяг має розповідати історію свого носія, наповнювати його життя смислами, створювати комфорт і допомагати знаходити баланс у новій реальності. Ми пропагуємо ідеї апсайклінгу й вторинного використання, тож колекцію створено з вживаних матеріалів. Уже традиційно, для показу ми обрали формат мініфільму (перший мініфільм майстерні можна глянути тут). Цього разу – це постапокаліптична історія про те, як люди ховаються від “великого брата” в місті, застосувавши наш камуфляж, і створюють собі безпечне середовище для життя, оточившись однодумцями”, – описує колекцію та подію Олена Клочко, засновниця майстерні.
Онлайн-показ відбудеться 13 вересня о 20:00 у прямому ефірі у Інстаграмі та Фейсбуці команди й за посиланням: https://youtu.be/560HNv3Txn0. Зберігайте фб-подію, щоб точно не пропустити: https://fb.me/e/SmA6SFBB.
Для створення колекції команда використала як традиційні техніки роботи із одягом, так і аерографію, цифровий та шовкотрафаретний друк. До команди увійшли митці, дизайнери, ілюстратори: Олена Клочко, Євген Меркуш, Єгор Стрелков, Віталій Агапєєв, Андрій Соболєв.
Майстерню заснували у 2021 році як відповідь на актуальні запити українців щодо свідомого споживання й мінімалізму. Команда пропагує ідеї апсайклінгу й вторинного використання, а також створює комікси про свідоме споживання, у яких герої борються із злом фаст-фешну.