Чи вільне шкільне середовище від дискримінації? Чи завжди ми, дорослі, помічаємо її? Наскільки ефективно реагуємо?
Поговоримо про це на прикладах реальних кейсів на вебінарі «Чи помічаємо ми дискримінацію в школі?»
Для кого: вчителів, директорів освітніх закладів, шкільних психологів
Реєстрація: тут.
Спікери: Voitenko Oleksandr і Мирослав Грінберг
Для підлітків дуже важливим є середовище, де вони спілкуються. Проте війна зруйнувала звичний світ, в ньому багато що змінилося – коло спілкування, освітнє середовище, нові знайомі. Чи завжди цей світ дружній до молодої людини та готовий прийняти її такою, якою вона є і якою відчуває себе?
На вебінарі ми:
Поговоримо про дискримінацію: що це таке, звідки вона береться і яких форм набуває у школі (спойлер: не завжди її причина – у ненависті або стереотипах!).
Спробуємо розібратись у тому, яка тут роль педагогів, як вони можуть уникати дискримінації та припиняти її, якщо вона є.
Попрацюємо з конкретними кейсами, які трапляються або можуть трапитись у навчальному закладі.
Обговоримо сучасні підходи до антидискримінаційної освіти, сучасні інтернет-інструменти, які можна використовувати в умовах онлайн-навчання.
Мирослав Грінберг — розробник курсу «Толерантність та недискримінація в роботі поліцейських» та представник «Простору толерантності» у Коаліції з протидії дискримінаціїї в Україні.
Олександр Войтенко — історик, експерт з прав людини, автор посібників з громадянської освіти, співавтор освітньої платформи Stories That Move.
Захід відбувається за підтримки проєкту «Сприяння соціальній згуртованості в Україні / Пункт 7» Point 7, який реалізується у партнерстві Американської асоціації юристів Ініціативи з верховенства права (ABA ROLI), Благодійного фонду Восток SOS та Громадської організації Center for Civil Liberties / Центр Громадянських Свобод.