Вебінар “Основні засоби та нематеріальні активи НПО та представництв”

Початок: 11.08.2020 о 11:00
Закінчення: 11.08.2020 о 13:00
Адреса:
Місце: онайлн

Завершено

Cream and Black Pitch Deck Presentation (8)
Вебінар “Основні засоби та нематеріальні активи НПО та представництв”

Основні засоби та нематеріальні активи – це одні з найважливіших активів неприбуткової організації та представництв нерезидентів. Правильний облік основних засобів є запорукою гарного внутрішнього контролю, про який доволі часто нам нагадують донори, і запорукою виконання законодавчих вимог бухгалтерського обліку та фінансового звітування.

Якщо Ви кожного разу думаєте:

  • куди віднести придбаний актив до основного засобу чи малоцінного необоротного активу,
  • списувати на витрати періоду кошти, що були витрачені на виготовлення ролика чи сформувати нематеріальний актив,
  • як вірно включити використання раніше придбаних основних засобів до власного внеску проекту, -

тоді долучайтесь до нашого інформаційного вебінару і ми разом зможемо знайти відповідь на всі питання.

Цільова аудиторія: керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.

План вебінару

1. Облікова політика, основі засоби і нематеріальні активи, в тому числі безкоштовно отримані та подаровані партнерами.
2. Критерій визнання основними засобами та малоцінними необоротними активами, правила обліку, їх ремонтів та виконання вимог донорських організацій.
3. Нематеріальний актив – актив чи витрати періоду, нараховувати знос чи не потрібно.
4. Основні первинні документи для обліку основних засобів та нематеріальних активів.
5. Правила списання та безкоштовної передачі, використання у проектній діяльності.
6. Активи придбані за кошти донорів, коли вони є власністю неприбуткової організації, використання їх у підприємницькій діяльності.
7. Власний внесок у проект у вигляді нематеріальних активів та основних засобів, правила документального забезпечення.

Дата вебінару: 11 серпня 2020 року 

Час: 11:00-13:00 

Вартість: 620,00 грн 

Посилання на реєстрацію

Лекторка: 

Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”.