Резерв нарахування майбутніх виплат по відпусткам – це законодавчі вимоги національних стандартів бухгалтерського обліку. Резерв нарахування майбутніх платежів також передбачають міжнародні стандарти фінансової звітності. Починаючи з 01.01.2015 року, нарахований резерв впливає на об’єкт оподаткування в податковому обліку.
- Кому потрібно нараховувати резерв майбутніх виплат по розрахункам з персоналом?
- Яка законодавча база для цього існує в Україні?
- Який із методів краще вибрати для нарахувань?
Ці та інші питання будуть обговорені на вебінарі.
Для кого буде цікавим даний вебінар:
Головним бухгалтерам, бухгалтерам по заробітній платі, фінансовим менеджерам підприємств, неприбуткових організацій, представництв нерезидентів, представництв неприбуткових організацій, а також всім хто здійснює фінансовий облік.
Питання, що будуть висвітлюватись:
1.Законодавчі основи для нарахування резерву невикористаних відпусток.
2.Чому створення резерву з оплати відпусток є важливою і необхідною частиною фінансового обліку.
3.Методологічні принципи формування в бухгалтерському обліку інформації про забезпечення майбутніх витрат і платежів.
4.Фіксування в бухгалтерському обліку інформації про забезпечення майбутніх витрат і платежів.
5.Методи нарахування резервів оплати відпусток.
6.Бухгалтерські рахунки для обліку резервів відпусток.
7.Відповідальність за не нарахування та облік резервів майбутніх платежів.
Реєстрація за посиланням: cd-platform.org/vebinari
Всі зареєстровані учасники можуть надіслати свої питання експерту по даній тематиці до 8 червня 2016 року на електронну адресу [email protected]
Дата проведення: 10 червня 2016 року з 11.00 до 12.30
Спікер: Михлик Юлія, аудитор Аудиторсько-консалтингової групи «Компас».