Philanthropy in Ukraine разом з linza agency анонсують вебінар щодо створення експлейнерів для НУО та їхньої інтеграції в комунікацію.
Може здатись, що інстаграм рилзи, ютуб шортси та особливо тіктоки — це щось не серйозне. НУО та інституції таким не займаються.
Але ні! ООН, UNICEF, UNESCO, La Strada, Дія та безліч інших організацій спілкуються зі своїми аудиторіями саме там. Для багатьох ці соцмережі взагалі є основними каналами комунікації. Так, за даними Kantar Ukraine українська аудиторія тіктока складає 9,4 мільйона. Не погано, еге ж?
linza agency разом з Philanthropy in Ukraine анонсують вебінар «Reels і Tiktok для НУО. З чого почати створення експлейнерів?».
Про те, як знімати ефективні вертикальні відео, навіть, якщо ви не маєте великих бюджетів на продакшн, і про круті українські та світові приклади розкаже креативний директор linza agency Лесь Якимчук.
Що саме розберемо на вебінарі:
- Як власноруч знімати відео так, щоб не було соромно;
- Формати та цільові аудиторії. Що кому підходить;
- Круті приклади, кейси інших НУО та інституцій;
- 7 ідей для контенту. З чого почати.
Коли? 18 листопада, о 16:30.
Де? Онлайн, Zoom.
Форма реєстрації доступна за посиланням.
Чекаємо на вас!