Якщо вчитель може підтримувати учнів/їх батьків/колег, то йому підтримка не потрібна?
За попередні 4 тижні ми встигли поговорити про те, як оцінювати учнів в умовах війни, як залучати їх до проєктної роботи, як розрулювати конфлікти і запроваджувати правила в класі. Всі ці знання і поради потрібні вчителю для того, щоб діти і підлітки встояли, витримали найскладніші часи в їхньому житті.
А як встояти вчителям? Звідки брати сили, щоб допомагати іншим?
2 червня о 17:00 зустрінемось на вебінарі «Самопідтримка вчителя» — і спробуємо знайти дієві способи.
На вебінарі поговоримо про:
маркери втоми
які способи підтримки працюють особисто для вас?
діапазон самопідтримки – якою ще вона може бути? (теорія від ізраїльських спеціалістів)
втома від співчуття – що це і як з нею впоратись?
Мета вебінару в тому, щоб після нього в учасників був:
+ свій запас способів самопідтримки, про який пригадалось з власного досвіду
+ якісна теорія
+ способи інших, які дуже хочеться спробувати реалізувати
Для участі у вебінарі, будь ласка, заповніть форму реєстрації —
Також вебінар можна буде подивитись в прямому ефірі на цій
сторінці, тут же він залишиться в записі.