Одне історичне фото можна обговорювати 40 хвилин. І це буде справді захоплююче заняття. Варто лише знати алгоритми і свідомо скеровувати обговорення за ними.
Запрошуємо вас дізнатись про те, як організувати правильну роботу з джерелами, на вебінарі «Що ви бачите? Сила запитань на уроці історії».
КОЛИ: 6 лютого, 17:30
ДЕ: онлайн на платформі zoom
ДЛЯ КОГО: широке коло педагогів, особливо корисним буде для вчителів історії, громадянської освіти, мови та літератури, тренерів неформальної освіти
ХТО ПРОВОДИТЬ: Voitenko Oleksandr, історик, педагог, тренер і автор посібників з прав людини та громадянської освіти.
Про що поговоримо
Вчителі часто працюють у класі з різними джерелами інформації. Ми, дорослі, іноді дивуємося, чому ж учням та ученицям буває складно відповісти на наші запитання до цих джерел, або ж відповіді бувають зовсім неочікуваними.
На цьому вебінарі ми пропонуємо опрацювати прості, але дієві алгоритми обговорення візуальних (фотографії) та відеоджерел (свідчення очевидців подій), які допоможуть не лише навчитися вдумливо інтерпретувати побачене, але й розвиватимуть емоційний інтелект та навички критичного мислення.
Умови участі
Участь безкоштовна за попередньої реєстрації: https://forms.gle/vjSX89diFsMt2aTr7
Учасники і учасниці, які виконають невелике домашнє завдання після вебінару, отримають сертифікат!
Вебінар відбудеться в рамках проєкту-дослідження «Примусова праця під час Другої світової війни та зараз», який ми проводимо за підтримки EVZ Foundation.