Всі ми додали в наші комунікаційні стратегії новий контекст — війну. Зараз як ніколи важливо бути почутими. В той же час надважливо бути коректними та своєчасними в інформаційному полі.
Як трансформувати комунікації вашої організації у воєнний час? Як правильно розмовляти зі своєю аудиторією? Як під час війни висвітлювати свою діяльність? Про це і не тільки поговоримо на вебінарі з експертом у сфері комунікацій Іллею Чупілка.
Запрошуємо до участі представників громадських організацій та соціальних підприємств. Зустрінемось 2-го червня о 14:00 в ZOOM. Реєструйтесь за посиланням https://probono.org.ua/event/transformcomms
Обов’язково вказуйте у формі свої питання та кейси, щоб ми розглянули їх на Q&A сесії. Участь безкоштовна для підтверджених учасників.
Про фахівця
Ілля Чупілка, експерт з комунікацій.
- 3 роки очолював проєктну команду в міжнародній піар-агенції. Серед клієнтів: агрохолдинги, банки, виробники авто, медичні заклади, IT-гіганти та міжнародні неурядові фонди
- 2 роки працював піарником найдорожчого бренду України та реалізував більше 10 проєктів у галузі КСВ
- Найбільша гордість – лонч продукту, що отримав 3 нагороди Effie Awards та понад 16 мільйонів цільових контактів
- Останній проєкт – перша національна програма цифрової освіти для лідерок місцевого самоврядування UNEW у співпраці з МінЦифрою
Спікер проводить вебінар на pro bono основі (інтелектуальне волонтерство задля суспільного блага). Саме тому представники та представниці громадського сектору можуть отримати їх безкоштовно.