11 серпня о 14 год. запрошуємо на першу частину вебінару «Техніки взаємодії зі складними клієнтами».
Коли ми говоримо про «складних клієнтів», кожен надавач послуг може згадати людей, з якими важко знайти спільну мову. На вебінарі ви навчитесь долати ці проблеми та дізнаєтесь:
- Чому виникають проблеми з тими чи іншими клієнтами
- Як ефективно реагувати у конфліктній чи іншій важкій ситуації
- Що саме ускладнює спілкування в воєнний час
- Як захистити свої особисті межі у роботі з клієнтами.
Для кого: на захід запрошуємо керівників та працівників закладів, які надають медичні та соціальні послуги населенню в громадах, що приймають внутрішньо переміщених осіб, а саме: медичні заклади первинного, вторинного, третинного рівнів, управління праці і соціального захисту населення, центри соціальних служб, територіальні центри, тощо. Реєструватися на участь можуть представники з усіх областей України.
Зареєструватися: https://forms.gle/rAvPpCvAzXZk1ZFy5
Тренерка: Ірина Грабська – канд. психол. наук, доцентка, авторка 4 книг та 80+ статей, консультантка з управління персоналом з 20-річним досвідом. Виконувала проєкти для Адміністрації Президента України(2003р., 2014р.), Національного агенства України з питань державної служби (2020р.), Державної податкової служби України (2020р.), українських та міжнародних компаній (Eva, Silpo, АВК, ДТЕК, Банк Південний, Мetinvest Holding, Sova та ін.).
Зареєструватися на інші заходи Програми «Як подолати виклики для організацій та працівників у воєнний час»: https://forms.gle/NqmCazdzogQgAHV58
Програма реалізується в рамках проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України», що здійснюється Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.