Проводить: Masha Fronoschuk, співзасновниця і директорка інтернет-журналу Платформа, а також креативної лабораторії Platformagic.
Марія — тренер Deuche Welle Akademie, вивчала маркетинг у KMBS.
Крім медіаменджменту, в своїй роботі вона фокусується на сторітелінгу, маркетингу і монетизації, а також створенні колаборацій із брендами та некомерційними компаніями, як-от Visa, Philips, Sony, Київстар, Goethe-Institut, British Council, Всесвітня організація охорони здоров’я (WHO), Всесвітній фонд дикої природи (WWF) та іншими.
Марія розповість як створювати цікавий контент та налагоджувати медіапартнерства.
Програма вебінару:
- як працюють медіа
- чому потрібно створювати цінність контентом
- який контент цікавий медіа та що з цього можуть запропонувати громадські організації
- як створювати класний контент
- механіка та етапи налагодження партнерських відносин
- висновки та ваші запитання
Участь безкоштовна, але кількість місць обмежена.
Реєстрація: https://probono.org.ua/events