7% громадян регулярно відвідує зустрічі в своїй громаді і лише 4% громадян бере активну участь у активностях громадських організацій (згідно опитування USAID/ENGAGE щодо громадянської залученості за 2019 р.). Про що вам говорять ці дані? Про неактивність українців чи про низьку спроможність організацій залучати та об’єднувати людей навколо своїх місій?
Як кажуть мудрі люди, ми не в силі змінити інших, але в силі змінити себе. Тому на вебінарі ми не будемо розбирати, як активувати людей, а подивимося на різні етапи залучення, які повинна зробити організація, аби бути зрозумілими для людей та надихнути їх на спільну дію.
Під час вебінару ви зможете:
- Зрозуміти, що таке якісне залучення
- Познайомитися з “Колесом залучення” – інструментом із планування та реалізації процесу залучення людей до організацій.
- Дізнатися практичні кейси залучення.
- Дізнатися більше про Школу якісного залучення “Like.Share.Виходь”
- Надихнутися на нові ідеї та підходи у взаємодії зі своїми цільовими аудиторіями.
- Поставити питання про залучення і отримати відповідь.
Дата та час вебінару: 30 січня, 19:00
Тривалість: 1,5 години
Участь: вільна за умови попередньої реєстрації до 12:00 30 січня
Всім зареєстрованим надішлемо лист щастя із посиланням на сторінку вебінару!
Проводить вебінар:
Денис Цуцаєв – спеціаліст із залучення, має 10-річний досвід координації мережі волонтерських команд в Greenpeace Греції та організації креативних акцій та активностей, співзасновник ініціативи з розвитку якісного залучення “Makitra”, разом з якою досліджував залучення в 12 країнах Європи та Азії, автор методики “Колесо залучення”.