Маєте крутезну ідею соціально підприємництва, але не впевнені, що зможете розібратися у складних маркетингових процесах?
Чи вже розпочали соціальне підприємництво, але продажі не ростуть?
Тоді ця можливість саме для вас!
Українська соціальна академія проводить відкритий модуль акселератора соціального підприємництва “Маркетинг та продажі”.
Наталя Писаренко, експертка та менторка Української соціальної академії, розповість простою мовою як налаштувати маркетингові процеси так, щоб бізнес розвивався, а соціальна проблема вирішувалася.
23 та 24 жовтня з 10:00 до 18:00 ви отримаєте знання про весь набір маркетингових інструментів, навчитеся успішно використовувати їх у своїй діяльності та робити клієнтів щасливими.
На модулі ви дізнаєтесь:
- що таке соціальний бренд та які критерії сучасного успішного бренду;
- які є особливості розвитку брендів на ринках соціальних послуг;
- як створити успішну маркетингову стратегію соціального підприємства;
- які дієві канали продажів та комунікації обрати для вашого продукту;
- що необхідно для залучення клієнтів та формування лояльності;
Як взяти участь?
Участь у відкритому модулі безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
http://social-academy.tilda.ws/marketing
Взяти участь можна як онлайн, так і офлайн за адресою:
iHUB, м.Київ, вул. Хрещатик, 10
23-24 жовтня (з 10:00 до 18:00)
Організатор
Українська соціальна академія навчить заробляти стабільно та вирішувати при цьому соціальну проблему.
Контакти:
Українська соціальна академія