Цікавишся сферою комунікацій і прагнеш отримати цінний досвід? Маєш активну громадянську позицію та мрієш навчитися поширювати свої ідеї?
Тоді долучайся до нашого воркшопу.
Ми розглянемо теорію медіа кампаній, обговоримо приклади успішних і не дуже кампаній на соціальні теми, а також попрацюємо у групах над власними ідеями. Можливо, саме твої креативні розробки стануть основою загальнонаціональної інформаційної кампанії.
Спікерка події — Ольга Малиш, засновниця Friends of Brands.
Ми шукаємо активну молодь та молодь з-поміж переселенців віком від 19 до 29 років, яка проживає у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській чи Харківській області.
Ти можеш бути член_киня Рад ВПО, молодіжних центрів, молодіжної консультативної ради, амбасадор_ки СИЛА — Єднання через спільні дії мооді, працювати в органах місцевого самоврядування або представляти інтереси переселенців зі своєї громади.
Дедлайн аплікації — 7 травня включно.
Ця подія стала можливою завдяки підтримці Державного департаменту США та IREX. Вміст є “виключною відповідальністю Благодійного Фонду “Стабілізейшен Суппорт Сервісез” і не обов’язково відображає погляди IREX або Державного департаменту США.