На карті світу немає жодної країни, територія якої б не пережила або не брала участь у тій чи іншій війні. Байдуже, чи говоримо ми про Англо-занзібарську війну, яка відбувалася між Великою Британією і Занзібаром 27 серпня 1896 року та тривала лише 38 хвилин і увійшла до книги рекордів Гіннеса, як найкоротша війна в історії. Чи про Столітню війну 1337—1453 між Королівством Англії та Королівством Франції. Війна у будь-якому випадку залишає свій відбиток на всіх сферах суспільства. А що говорити вже про освіту та подальші спроби відновити її у післявоєнний час.
Ліцей «Educator» продовжує досліджувати питання післявоєнної освіти та запрошує долучитись усіх, хто готовий практично зробити свій вклад у майбутнє країни. Оголошено про реєстрацію на другий
воркшоп «Якою має бути післявоєнна освіта?».
Організатори запрошують дослідити досвід інших країн, які були у стані війни та подолати непростий шлях відновлення. А також, обговорити успішні кейси українських освітян, які своїми силами вже почали змінювати освіту та впроваджувати нові її форми.
Якщо Ви — інноватор, дослідник освітянських питань, проактивний керівник навчального закладу, який вже зараз ставить собі багато запитань, запрошуємо вас взяти участь у воркшопі.
Коли? – 24 березня.
Форма? – онлайн та очно.
Де? – локація ліцею Educator, вулиця Єлизавети Чавдар, 11-А, Київ.
Час? – 10:00 -15:00
Реєстрація обов’язкова: https://forms.gle/YBK5HK3dp1eEc9Es9
Захід ініційований ліцеєм “Educator” у рамках проєкту «Mental Labs», реалізація якого стала можливою завдяки локальній субсидії від федеральної компанії GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини.