У п’ятницю, 21 жовтня, о 18:00 у медіа-лаунжі Українського кризового медіа-центру (Український дім на Європейській площі, вул. Хрещатик 2) відбудеться відкриття виставки, яка демонструє історію розвитку, зміни графічного відображення і традицій вжитку відомих італійських брендів. Бренди охоплюють промисловий, предметний, автомобільний дизайн, а також моду та дизайн упаковки. Серед них: Algida, Alitalia, Barilla, Benetton, Campari, Ferrero, Fiat, Ferrovie dello Stato, Lavazza, Olivetti.
Виставка відбувається з нагоди 16-го Тижня італійської мови у світі, який цього року присвячений темі «Італійська мова та креативність: бренди та звичаї, мода і дизайн». Проект підготовлено Італійським інститутом культури в Україні спільно з Музеєм італійських брендів. Музей надав тексти та малюнки, які будуть представлені на 20 плакатах. Експозицію доповнюють письмові роз’яснення італійською, англійською та українською мовами.
Проект, що кожного року проводиться у третій тиждень жовтня, за ініціативи Міністерства закордонних справ і міжнародного співробітництва Італії та завдяки взаємодії зі світовою мережею посольств, Італійських інститутів культури, консульств, шкіл та університетів, у цьому році проходить також під високим патронатом Президента Італійської Республіки.
Перед відкриттям виставки відбудеться прес-конференція у прес-залі Українського кризового медіа-центру 21 жовтня о 17.30.
Виставка працюватиме до 30 листопада 2016 року.
Вхід вільний.
Графік роботи: з 10.00 до 18.00.
Адреса: медіа-лаунж Українського кризового медіа-центру (Український дім на Європейській площі, вул. Хрещатик, 2).
Організовано: Італійським інститутом культури в Україні www.iickiev.esteri.it у партнерстві з Українським кризовим медіа-центром.
Довідка: Музей італійських брендів – онлайн архів візуальних матеріалів, що досліджує історичний та графічний розвиток, зміни та ре-стилізацію основних італійських брендів.