Теж відчули, що таргетована реклама «вже не та»? Чому старі підходи стали не такими ефективними як раніше? Що ж таке новий підхід, які він працює та в чому його перевага? Новий підхід – це робота з креативами та креативною стратегію, яка зацікавлює нові цільові аудиторії.
Під час заходу ви дізнаєтесь:
- як оцінити результати рекламних кампаній
- як створити креатив, що захопить увагу, та оцінити його ефективність у цифрах
- чому технічні налаштування вже не так важливі
- які навички повинні бути у таргетолога
Спікер: Леонід Тондриков — експерт із 5-ти річним досвідом в ніші маркетингу, таргетованій рекламі, Google рекламі та креативних стратегіях.
27 лютого, 15:00-17:00
Участь безоплатна
Реєстрація за посиланням.
Центр Дія.Бізнес у Рівному (БЦ Space4, 3 поверх)