Сприйняття компанії клієнтами і досвід, який споживачі отримують в магазинах або в інтернеті, мають вирішальне значення для успіху будь-якого бізнесу. Соціальне підприємництво – не виняток, важливо вміти доносити цінність свого продукту та знати як ефективно його просувати.
На відкритій зустрічі в Українській Соціальній Академії пропонують поговорити про ритейл як один з ефективних способів продажів та просування продукту. А саме, будуть розглянуті питання:
- Що потрібно знати про майбутнього торгівельного партнера
- Як підготувати пропозицію до співпраці
- Яких умов співпраці варто очікувати
- Як підготуватись до продажів у цільових магазинах
Спікер: Nikolay Akhtirsky – співзасновник компанії Штуки – Shtuki.ua, мережі магазинів подарунків по Києву та онлайн по всій Україні. Микола має досвід власного бізнесу з 2008 року, є професійним коучем та членом International Coach Federation. Разом з партнерами провів 26 масштабних фестивалів хендмейду та подарунків, включаючи колаборації з фестом Ulichnaya eda.
Вам буде корисна зустріч, якщо:
- Ви підприємство-виробник товарів широкого вжитку
- Ви виробляєте товари та плануєте розширити свої точки збуту
- Ви плануєте виробляти товари та розглядаєте різні варіанти продажів та просування
- Ви вже мали досвід співпраці з мережами та магазинами, проте у вас лишилась купа запитань
- Вам цікаво, як можна співпрацювати з мережею «Штуки»
Ця зустріч – перший крок до участі в Ярмарок Соціальних Підприємств, який буде реалізовуватись вже цього літа на наймасштабнішому музичному фестивалі України – Atlas Weekend. Стань одним з перших, хто дізнається про умови участі та почне готуватись вже заздалегідь!
Модератор зустрічі – Ірина Бондар, соціальна підприємиця, засновниця СП Майстерня нігтьової естетики IB-Nails та Ярмарку соціальних підприємств
Коли: 5 березня за адресою: вул. Стілецька 7/6
Час: 19.00-20.30
Вхід вільний за попередньою реєстрацією
www.social-academy.tilda.ws/0503