Волонтерська діяльність вимагає обліку, прозорості та звітності. Чи знаєте ви про всі тонкощі ведення діяльності неприбуткової організації? Як управляти її фінансами? Давайте разом розберемося! Реєструйтеся на 2-годинний вебінар “Як упорядкувати фінанси волонтерської організації: доходи, витрати, облік і не тільки”, аби отримати базову інформацію, яку можна використати в управлінні хоч благодійною (волонтерською), хоч громадською організацією.
15 листопада у форматі онлайн-вебінару поговоримо про:
- нормативну базу, якою керуються неприбуткові організації
- ризики волонтерської діяльності без юридичного статусу
- бухгалтерський облік в організації і чим він відрізняється від фінансового менеджменту
- дозволені доходи і витрати організації
- міфи та реальність навколо податків, зарплат, винагород, благодійних внесків і готівки в неприбуткових організаціях
Стартуємо о 16.00 у форматі ZOOM-конференції.
Для участі зареєструйтеся за цим посиланням: https://forms.gle/xZXJQcSJKiDoPPBr7/
Підписуйтеся на сторінку події, аби не пропустити нагадування про її початок: https://fb.me/e/1qHEVm9oY.
Захід буде цікавий лідерам, керівникам, бухгалтерам та проєктним менеджерам громадських організацій/спілок, благодійним організаціям/фондам, фізичним особам волонтерам.
Запрошена спікерка – Тетяна Кравчук, бухгалтерка кількох неприбуткових організацій, яка має об’ємний досвід у веденні бухгалтерських питань неприбуткових організацій.
Захід організовано в рамках Програми підтримки волонтерських центрів Кіровоградщини, яку реалізує КОО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» завдяки фінансовій підтримці National Endowment for Democracy.