Громадська організація «Інтерньюз-Україна» та Товариство Лева у партнерстві з Фондом міжнародної солідарності (Польща) оголошують конкурс на відбір головних редакторів центральних та регіональних медіа для участі у Заключному майстер-класі «Асоціація з ЄС: будуємо дієву інформаційну кампанію у ЗМІ». Майстер-клас є частиною проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа», що реалізується за кошти Програми «Підтримка демократії», яка у свою чергу фінансується з Програми польської співпраці на користь розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Майстер-клас, зокрема, передбачатиме:
- безпосередні консультації головредів із провідними українськими та польськими експертами щодо успішних, ефективних та креативних практик висвітлення у ЗМІ важливих для держави та громади тем, зокрема, Угоди про асоціацію Україна–ЄС та євроінтеграції в цілому;
- можливість побачити на власні очі руйнівні наслідки подій травня – червня 2014 року, коли передмістя Слов’янська Донецької області (Семенівка) було однією із найгарячіших точок АТО;
- відвідини осередку переселенців у м. Святогірськ та дитячого будинку, в якому завдяки волонтерам нині живуть діти з окупованих територій України;
- практичні вправи на основі «польової роботи» (зустрічей з волонтерами, візитів до вищеперерахованих місць) з метою поліпшення якості контенту ЗМІ, головреди яких візьмуть участь у майстер-класі.
ВАЖЛИВО! Однією із головних цілей заходу, яку переслідують організатори, є обговорити з редакторами українських ЗМІ внутрішні реформи та у цілому процес євроінтеграції України у контексті подій на Сході України: чи може країна повномасштабно реформуватись, коли на її східних рубежах йде війна?
Майстер-клас відбудеться 8-10 липня 2016 року у м. Краматорськ за участі провідних експертів та тренерів, а саме:
- Константи ГЕБЕРТ (Польща), колумніст «Газети Виборчої» («Gazeta Wyborcza»), публіцист, перекладач, активно заангажований у справи єврейської меншини Польщі. Працював воєнним кореспондентом на час війни в Югославії, очолював варшавське бюро Європейської ради з закордонних відносин (ECFR).
- Пьотр АНДРУСЕЧКО (Польща), кореспондент «Газети Виборчої» («Gazeta Wyborcza») в Україні, головний редактор «Українського журналу» (Прага);
- Євген ГЛІБОВИЦЬКИЙ (tbc), експерт зі стратегій, партнер компанії pro.mova, співзасновник hromadske.tv,учасник Несторівської та Унівської експертних груп;
- Ярослав ЮРЧИШИН, керівник відділу адвокації Реанімаційного пакету реформ, член правління «Transparency International Ukraine»;
- Тетяна ПУШНОВА, генеральний продюсер «Ukraine Today» (2014 – 2016 рр.), шеф-редактор «Телевізійної служби новин» на каналі «1+1» (з 2011 року).
- Анатолій МАРЦИНОВСЬКИЙ, оглядач «Газети по-українськи», редактор журналу Представництва ЄС в Україні «Євробюлетень» (2007 – 2012 рр.), заступник головного редактора «Газети по-українськи» (2005 – 2008 рр.), редактор міжнародного відділу газети «Голос України» (1997 – 2004 рр.). Автор посібника для журналістів «Асоціація з ЄС у ваших медіа».
Майстер-клас має на меті допомогти головним редакторам центральних та регіональних ЗМІ:
- структурувати знання щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС (УА), зокрема, Зони вільної торгівлі;
- виробити Стратегію інформування щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС (ширше – євроінтеграції України) для своїх медіа шляхом безпосередніх консультацій з провідними українськими та польськими експертами;
- відігравати активнішу роль у питаннях інформування суспільства щодо можливостей тавикликів, які випливають з УА;
- мовити (для ТБ та радіо)/публікувати (для друкованих та онлайн-ЗМІ) новий та якісніший контент щодо УА, практичних аспектів імплементації Угоди для регіональної аудиторії.
До участі у конкурсі запрошуються головні редактори центральних та регіональних ЗМІ усіх форм (державна, комунальна, приватна) та типів (теле- та радіокомпанії, друковані та онлайн-медіа) власності.
Успішний кандидат на участь у майстер-класі повинен:
- обіймати посаду головного редактора ЗМІ щонайменше 3 роки;
- мати медіа-майданчик, що регулярно розміщує матеріали на тему євроінтеграції України та Угоди про асоціацію, а також має сталу аудиторію;
- мати готовність розробити та реалізувати стратегію інформування щодо УА та євроінтеграції України для свого ЗМІ.
УВАГА! Автори-розробники найкращих стратегій інформування щодо УА та євроінтеграції України для своїх медіа отримають запрошення взяти участь у тижневому навчальному візиті до Брюсселю.
Для участі у відборі на майстер-клас учасники мають заповнити онлайн-анекту, що знаходиться за посиланням.
Останній термін заповнення і надсилання онлайн-анкети: 27 червня, 15:00.
Проживання, харчування та проїзд до та з Краматорська за рахунок організаторів.
Додаткову інформацію можна отримати у координатора майстер-класу:
Наталії Сад, координатор проектів із підтримки медіа ГО «Інтерньюз-Україна», за телефоном: 050 930 84 39, або e-mail: [email protected].