Занурення в диджитал: три майстер-класи від Ольги Тищук-Вольської

Початок: 07.12.2020 о 19:00
Закінчення: 11.12.2020 о 21:00
Адреса: Україна,
Місце: онлайн
Національна асоціація медіа

Завершено

1581-5-umes_0311_3in1_1280
Занурення в диджитал: три майстер-класи від Ольги Тищук-Вольської

Диджиталізувати ваше медіа, навчитися грамотно адаптовувати телевізійний та радійний контент, створювати дієві контент-плани для кожної соцмережі, налаштовувати рекламу так, щоб вона працювала, зробити свій бренд чи організацію більш упізнаваними у соцмережах – все це ви зможете завдяки трьом майстер-класам Ольги Тищук-Вольської.

Ольга має понад 10 років у диджиталі, працює директоркою департаменту інтернет-проєктів телеканалу ICTV.

Завдяки своєму практичному досвіду вона поділиться власними знахідками у роботі з соціальними мережами, розповість про програми-помічники, разом із вами створить ефективні контент-плани для ваших проєктів і підкаже, як запустити успішну рекламу.

У  рамках Ukrainian  Media E-School Ольга Тищук-Вольська у грудні проведе три майстер-класи з диджиталу.

7 грудня – «Адаптація контенту для соцмереж».
9 грудня – «Аналітика соцмереж. Рекламний кабінет та запуск реклами».
11 грудня – «Контент-планування у роботі із Facebook».

Усі майстер-класи триватимуть 2 години – з 19.00 до 21.00.

Навчання зацікавить smm-менеджерів, контент-редакторів, диджитал-маркетологів, представників ГО та усіх, хто цікавиться сучасними трендами в  SMM.

Вартість за три майстер-класи – 945 грн.

Вартість за один майстер-клас для учасників НАМ –  280 грн.

Для усіх охочих – 350 грн.

*Вартість вказана для однієї особи.

Кількість місць обмежена!

Реєстрація: тут.

 

Ольга Тищук-Вольська

Понад 10 років досвіду в Digital. Вивела в топ-10 новинних ресурсів країни сайт «Факти ICTV» (3 млн. унікальних користувачів щомісяця), запустила медіаплатформу для телевізійних проєктів телеканалу ICTV. Є одним із творців соціально-політичного проєкту «Нові лідери», який тривалий час проходив саме в інтернет-площині. Команда Ольги має в управлінні 4 канали в Youtubе, сумарна аудиторія яких – 7 млн. користувачів (один з них має золоту кнопку від Youtube), 4 сторінки в Facebook з аудиторією понад 1 млн.