Диджиталізувати ваше медіа, навчитися грамотно адаптовувати телевізійний та радійний контент, створювати дієві контент-плани для кожної соцмережі, налаштовувати рекламу так, щоб вона працювала, зробити свій бренд чи організацію більш упізнаваними у соцмережах – все це ви зможете завдяки трьом майстер-класам Ольги Тищук-Вольської.
Ольга має понад 10 років у диджиталі, працює директоркою департаменту інтернет-проєктів телеканалу ICTV.
Завдяки своєму практичному досвіду вона поділиться власними знахідками у роботі з соціальними мережами, розповість про програми-помічники, разом із вами створить ефективні контент-плани для ваших проєктів і підкаже, як запустити успішну рекламу.
У рамках Ukrainian Media E-School Ольга Тищук-Вольська у грудні проведе три майстер-класи з диджиталу.
7 грудня – «Адаптація контенту для соцмереж».
9 грудня – «Аналітика соцмереж. Рекламний кабінет та запуск реклами».
11 грудня – «Контент-планування у роботі із Facebook».
Усі майстер-класи триватимуть 2 години – з 19.00 до 21.00.
Навчання зацікавить smm-менеджерів, контент-редакторів, диджитал-маркетологів, представників ГО та усіх, хто цікавиться сучасними трендами в SMM.
Вартість за три майстер-класи – 945 грн.
Вартість за один майстер-клас для учасників НАМ – 280 грн.
Для усіх охочих – 350 грн.
*Вартість вказана для однієї особи.
Кількість місць обмежена!
Реєстрація: тут.
Ольга Тищук-Вольська
Понад 10 років досвіду в Digital. Вивела в топ-10 новинних ресурсів країни сайт «Факти ICTV» (3 млн. унікальних користувачів щомісяця), запустила медіаплатформу для телевізійних проєктів телеканалу ICTV. Є одним із творців соціально-політичного проєкту «Нові лідери», який тривалий час проходив саме в інтернет-площині. Команда Ольги має в управлінні 4 канали в Youtubе, сумарна аудиторія яких – 7 млн. користувачів (один з них має золоту кнопку від Youtube), 4 сторінки в Facebook з аудиторією понад 1 млн.